Thursday, 29 March 2012

~tempahan Penuh Tragis...

Assalamualaikumm...
Ya allah,hari ini hari yang begitu mencabar buat Cik As.. Mane x nye,order x le bnyk, tp sesuatu tlh terjadi kat peti ais kesayangan En Somi..uwaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!  peti ais rosak..habesla cream cheese, susu n telor..x sejuk...
aduhaiii ALLAH shj yang tahu perasaan Cik As ni Ha.. nak menages rasenye bl ini sume terjadi..
hai..cerita dgn en somi,dia buat derk aje.. alahai..xde perasaan somi ku ini..lalu Cik As pun mengadula kat kakak kesayangan..kak Wanda ckp,tumpangla kat umah jiran cream cheese tu..pasai esok br nak guna.. Alhamdulillah,nsb Cik As dpt jiran yang Sgt baik.. Time kasih mak Cik..nnt sy buatkan kuey yeh!!!
Tapi susu n telor??
Ari ni Cik As menyiapkan tempahann dr kawan fb..x banyk pun tempahannye..ptt bole siap awl..apabila terjadi sesuatu,maka terpaksala cik as buat 3 kali adunan utk bg kualiti yg baek.. Xkan la nak bg kat org yang senget benget kan,,,,???
To akak Nazila,sory ye..apam nye kurang gebu... insya allah..nnt sy akn bg yg gebu..
so ini la gambonye...
100 pieces apam strawberr mix filling (s size)




No comments:

Post a Comment